Fiecare recruter se poate lovi la un moment dat de câte un lucru pur și simplu insuficient, precum: candidații, conexiunile pe LinkedIn sau imaginația.
În ziua de astăzi, găsirea celor mai buni candidați este o adevărată provocare. Generația Baby Boomers se retrage, Milenialii sunt freelanceri, iar Generația Z tocmai ce a început să devină forță de muncă. Și nu doar atât!
În același timp, ținând cont de revoluția digitală în care ne aflăm, se presupune că trebuie să rămânem în top. Astfel, furnizorii aruncă recruterilor fel și fel de tipuri de instrumente automate, încercând să le simplifice ‘viața’.
De asemenea, alegerea unor metode de recrutare care să se potrivească perfect cu factura companiei poate fi o provocare destul de mare. Să nu mai vorbim despre cele care sunt în curs de dezvoltare (‘trendurile’)!
Din fericire, există foarte multe metode de recrutare inovative ce pot fi utilizate de specialiștii în recrutare atunci când rămân fără inspirație. Recruterii de la It Recruitment au selectat nu mai puțin de 13 metode de acest fel care îți pot oferi posibillitatea de a îți dezvolta corect strategia de recrutare.
Pentru astăzi, punctul numărul 1 al listei este reprezentat de: Anunțurile de locuri de muncă. Acestea reprezintă punctul de plecare al oricărui proces de recrutare. Pentru a avea succes folosind această metodă, trebuie să ții minte faptul că formularea anunțului pentru disponibilitatea unui anumit job este foarte importantă!
Cuvintele folosite greșit, precum și modul de exprimare, pot îndepărta o multitudine de grupuri sociale (femei, minorități, bătrâni). Pentru a evita acest lucru și pentru a atrage o gamă variată de candidați , poți folosi, de exemplu, un instrument de scriere bazat pe inteligența artificială.
Acest tip de instrument poate scana grămezi de documente și poate prezice exact ce tip de anunț poate avea succes acolo unde ceilalți au eșuat.
Stay close! It Recruitment continuă seria celor 13 metode de recrutare și mâine.