De ce să ai o aplicație pentru buisness-ul tău? Luați în considerare această statistică: pană în 2020 vor exista 20 de miliarde de dispozitive mobile, conform celor de la The Economist. Aproximativ 2 milioane de aplicații sunt acum disponibile pe App Store și pe Google Play.
Iată 10 motive pentru a construi o aplicație mobilă pentru afacerea dvs.
Generează vânzări suplimentare. Aplicațiile mobile generează venituri suplimentare pentru o companie, deoarece majoritatea oamenilor poartă un dispozitiv mobil, aplicațiile incurajează comenzile repetate ale clienților în mișcare.
Reduceți costul serviciilor. Aplicațiile mobile permit clienților să acceseze informații de bază și să cumpere, fără a fi nevoiți să apeleze o persoană. Automatizarea reduce în mod evident costurile serviciilor.
Reduceți costul de marketing. Un avantaj ascuns al aplicațiilor este costul scăzut al marketingului – în comparație cu publicitatea traditională și marketingul direct, împingerea notificărilor către clienții care au descărcat aplicația dvs. este ieftină. De exemplu, este posibil să doriți să anunțați un eveniment sau o ofertă de produse noi.
Imbunătătiti experiență clienților. Multe site-uri nu arată prea bine pe ecranele telefonului, dar aplicațiile mobile sunt concepute special pentru dimensiuni mici, astfel încât acestea sunt mai ușor de utilizat pentru client. Aplicațiile oferă de asemenea acces instantaneu la canalele dvs. de contact – cu o singură atingere, un client poate face clic pentru a apela sau iniția un chat. Pentru utilizatorii cu locație activată, aplicația poate, de asemenea, să recunoască locul în care vă aflați în timp real și să furnizați informații și indicații referitoare la locație.
Aduci ceva nou industriei. În timp ce cele mai multe industrii s-au imbogătit cu aplicații, poate că afacerea dvs. se află într-o nisă în care concurenții dvs. nu oferă incă o aplicație și, dacă da, acest lucru poate fi transformat în avantajul dvs. ca diferentiator.
Acoperiți un segment mai larg al pieței. Fără o aplicație, este posibil să pierdeți pe un segment de piată care pur și simplu preferă să facă afaceri în acest fel. O modalitate rapidă de a înțelege dacă aveți o piată dependentă de mobil este să examinați procentajul de vizitatori care accesează site-ul dvs. web prin intermediul dispozitivelor mobile.
Creați conexiune. Ce modalitate mai bună de a crea conexiune fată de clienții dvs. decât de a incorpora marca în buzunarul clientului dvs.! Spre deosebire de site-urile mobile, aplicațiile sunt întotdeauna vizibile pe ecranul de pornire al telefonului utilizatorului. Clienții au mai multe șanse de a interacționa în mod repetat cu întreprinderile aflate la indemană, astfel încât aplicațiile sunt un instrument de fidelizare a clienților.
Oferiți viteză. Aplicațiile mobile se deschid mai repede decât incărcarea unui site mobil, de fapt, multe aspecte ale aplicațiilor sunt utilizabile chiar și fără conexiune la Internet. În lumea digitală de astăzi, este o cursă de a furniza clienților servicii și produse mai repede, iar castigătorul cursei va câștiga mai mulți clienți.
Obțineți feedback. Puteți obține cu usurintă informații de la clienți, prin efectuarea unui sondaj “in aplicație” sau prin analizarea recenziilor clienților din App Store.
Rămaneți în controlul relației cu clienții. Aplicațiia este o platformă care vă permite să aveți o relație directă cu clientul dvs., fără intermediari. Este mai probabil să păstrati clienții o dată ce știți cine sunt, unde sunt și cum să le atingeți atenția.