Telefoanele au evoluat, de-a lungul anilor, de la instrumente de comunicare la instrumente de afaceri extrem de eficient.
Pe măsură ce tehnologia avansează la viteza fulgerului, oamenii încep să devină mai dependenți de telefoanele mobile, tabletele și alte dispozitive inteligente. Importanța aplicațiilor mobile în afaceri a urcat rapid în ultimii ani. Dispozitivele mobile au schimbat modul în care funcționează întreprinderile. Accesul la date de mare viteză și experiența excelentă a utilizatorului reprezintă cheia creșterii ridicate. Aplicațiile mobile au facilitat utilizatorilor să obțină informații de afaceri la îndemână și să rămână conectați la brandurile lor preferate. De aceea multe companii își iau prezența pe platformele mobile.
Piața aplicațiilor mobile a atins venituri de aproape 30 miliarde de dolari, potrivit unui raport de studiu. Indiferent de numărul mare, piața aplicațiilor este încă în stadii incipiente și are multe de oferit. Fiecare proprietar de afacere, mica sau mare, trebuie să dețină o aplicatie deoarece cu rata actuală de adoptare a tehnologiei, nici o afacere nu ar trebui să fie comercializată offline numai. Astăzi, marketingul mobil este mai eficient decât oricând și aduce numeroase beneficii, chiar și pentru beneficii mici. Proprietarii întreprinderilor mici trebuie să se adapteze tendințelor tehnologice și să câștige prin dezvoltarea unei aplicații mobile pentru afacerea lor.